Strony

Archiwum bloga

środa, 28 września 2016

Stos

Koniec kolejnego kwartału, więc czas podsumować to, co przybyło do biblioteczki. Nie jest tego dużo, ale spodziewałam się, że będzie mniej.



1. Podniebny lot, R. K. Lilley - recenzja. Miała być jeszcze w poprzednim stosie, ale dotarła już po opublikowaniu postu.
2. Pod samym niebem, R. K. Lilley - recenzja. Nawet podoba mi się ta seria.
3. Prawo Mojżesza, A. Harmon - recenzja. Jeżeli jeszcze nie czytaliście - przeczytajcie. Jak czytaliście, to pewnie nie możecie się doczekać kolejnego tomu.
4. Lady Susan, Watsonowie, Sanditon, J. Austen - recenzja, bardzo fajny zbiór.
5. Skrawki błękitu, L. Lowry - widziałam film na podstawie pierwszej części i bardzo mi się podobał. Muszę jeszcze znaleźć pierwszy tom serii i mogę się zabrać za czytanie ;)
6. Krew i złoto, A. Rice - Wywiad z wampirem jest jedną z moich ulubionych książek, mam nadzieję, że ta też będzie dobra. Jak już ją przeczytam...
7. Kłamca 4 - recenzja. Potrzeba mi jeszcze pierwszego i drugiego tomu...
8. Zakochać się, C. Ahern - recenzja. Od dawna ciekawiła mnie ta autorka.

Robię postępy - większość książek kupionych jest już przeczytana. Mam nadzieję, że to się utrzyma i nie będą mi się robiły zaległości na półkach.
A u Was dużo książek przybyło w ostatnim kwartale?

6 komentarzy :

  1. u mnie przybyło dużo, pojawiło się również Prawo Mojżesza - lektura jeszcze przede mną. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Kłamca! :D Ale widzę, że niezbyt spodobało Ci się zakończenie... Btw. wiesz, że Ćwiek chyba był w pełni świadomy, że sporo ludzi po nim strzeli focha? XD Mimo, że w pewnym sensie było do przewidzenia :D
    "Prawo Mojżesza" na mnie czeka, ale to po tym, jak zmęczę książkę Christe.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi przybyło tylko kilka książek, ale za to trzy są po ponad 700 stron, więc cegiełki mam na półce!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Prawo Mojżesza" to niesamowita książką - drugi tom musi do mnie trafić jak najszybciej :D
    Gratuluję nabytków!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem pewna ile ksiażek poszło mi w poprzednik kwartale, jakoś nie skupiam się na liczeniu, choć zapisuje sobie przeczytane tytuły. Prawo Mojżesza to rewelacyjna książka, jestem nią zupełnie oczarowana. Podniebny lot to przeciętniak, ale i tak zamierzam sięgnąć po drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie kilka tytułów przybyło, ciesze się, że mam Noc jest dniem Leszka Mieszczaka, oraz , że przyszła upragniona I obiecuję ci miłość. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i proszę o ich zostawianie - miło wiedzieć, że ktoś czyta.

Jestem na Facebooku

Szara Kawiarenka

oraz Instagramie

Instagram

...