[Top 5] Serie, które chcę skompletować do końca

Jest naprawdę niewiele serii książek, które zaczynałam czytać od zakupu pierwszego tomu i kończyłam kupując ostatni. W większości przypadków wypożyczałam najpierw z biblioteki pierwsze tomy, kolejne kupowałam, gdy nie mogłam się ich doczekać w bibliotece. Albo z drugiej strony - kupiłam pierwsze tomy, o dalszych zapomniałam i wypożyczyłam po jakimś czasie z biblioteki. Jest jednak kilka takich, które chcę skompletować od początku do końca, bo bardzo mi się spodobały.
Oto one, kolejność przypadkowa.


1. Silos, H. Howey
Mam tom drugi, mam tom trzeci, pierwszego nie. Czytałam oczywiście wszystkie, z tym, że pierwszy pożyczony od koleżanki. Miałam już raz nawet kupić Silos, jednak był wówczas niedostępny i do tej pory nie trafił na moją półkę. Wszystko jednak przede mną, bo trylogia jest jedną z moich ulubionych, zresztą sami możecie poczytać: Silos, Zmiana, Pył.



2. Wampiraci, J. Somper
Piraci i wampiry, czy może być lepsze połączenie? W tej serii mamy absolutnie wszystko: wątki miłosne, odrobinę grozy, wartką akcję, trochę teorii na temat walk i statków, istoty paranormalne, walkę o wolność, walkę z własną naturą, cudownie wykreowane postacie... Jeśli potrzebujecie książki, przy której cały świat zniknie, to zdecydowanie polecam tę serię.
Niestety, mam tylko parę tomów, na dodatek nie po kolei.
Recenzowałam tylko Imperium nocy.

3. Akademia wampirów, R. Mead
Tę serię znają chyba wszyscy, jakiś czas temu była modna i sporo osób o niej pisało. Ja czytałam ją dużo wcześniej, jeszcze w liceum i z tego powodu nic na blogu nie ma. Jeszcze, bo do losów Rose i Lisy bardzo lubię wracać, więc prędzej czy później je zrecenzuję. Na razie mam tylko recenzję jednego z tomów Kronik Krwi: Serce w płomieniach.


4. Pamiętniki wampirów, L. Smith
Taak. To takie moje guilty pleasure. Czytałam kilka razy i z przyjemnością. Co poradzić, człowiek niedoświadczony był, mało jeszcze czytał współczesnych młodzieżówek, Zmierzch lubił, a to podobne było. Mam tylko tomy załączone na zdjęciu i nie chcę późniejszych, nie chcę też Pamiętników Stefano. Chcę tylko pierwszy tom w tym wdaniu, bo fajnie byłoby wiedzieć jak się to zaczęło. Zauważyłam ostatnio, że czasami pojawiają się w marketach na wyprzedażach, więc może się uda... Recenzji nie ma żadnej i chyba nie będzie.

5. Lux, J. Armentrout
Tym razem chyba nikt się nie dziwi, bo w recenzjach zachwycałam się książkami. Brakuje mi pierwszych tomów, ale myślę, że niedługo je nabędę.





Jakby się zastanowić, to odczuwam straszną potrzebę skompletowania serii prostych, lekkich i przyjemnych. Wniosek w sumie prawidłowy, bo poważniejsze książki albo nie należą do serii, albo rzeczywiście kupuję je od początku do końca.

Komentarze

  1. Kurcze, roi się u Ciebie z seriami o wampirach :D Kiedyś miałam na ich punkcie wielkiego hopla :D Teraz już trochę mniej, ale z ogromnym sentymentem wspominam tamten czytelniczy okres.
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam, jak widać :D Do serii powyżej tez mam sentyment i dlatego lubię do nich wracać. Dużo miłych wspomnień. ;)

      Usuń
  2. Znam tylko trylogie "Silos", która bardzo mi się podobała, ale w planach mam też serię "Lux" :)
    Jeśli sięgam po książki o wampirach, to rezygnuje z tych seksownych, pięknych istot na rzecz przerażających i zabójczych, dlatego wymienione przez ciebie serie nie są dla mnie. Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Silosa chciałabym przeczytać, natomiast również z racji sympatii do Zmierzchu zakupiłam Pamiętniki wampirów i się mega zawiodłam na tych książkach, beznadziejne były. Elenka taka mdła, w ogóle bohaterowie słabo wykreowani. Nie, żeby Zmierzch był jakimś arcydziełem, ale do niego jakiś tam sentyment pozostaje, do Pamiętników ani trochę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyną serię z tych wymienionych, która lubię to Akademia Wampirów. W Pamietnikach wampirów tylko trzy pierwsze części są według mnie ciekawe.
    Dwiestronyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Akademia Wampirów sama planuję ją kiedyś przeczytać. ;) Co do serii Lux będę ją mieć od czerwca, więc wtedy pewnie będę czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twoich "chciejek" najbardziej chciałabym przeczytać serię "Lux" i "Akademię wampirów". A "Pamiętniki..." to też taka moja guilty pleasure, więc nie martw się - za młodu się różne rzeczy czytało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Akademię Wampirów" i "Pamiętniki wampirów" mam za sobą już dawno, czytałam jeszcze w gimnazjum. Co ciekawe unikałam wtedy "Zmierzchu" jak ognia, a te dwie serie bardzo mi się spodobały.
    A z tych co chciałabym przeczytać, to "Lux" i "Wampiraci". Na tę drugą poluję od dawna i nie mogę upolować. :D A "Obsydian" mam już zaklepany w bibliotece, więc niebawem zabiorę się za serię "Lux". ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wampiraci <3 Czytałam jakoś na początku gimnazjum i ta seria była świetna! :D Muszę kiedyś do niej wrócić, pamiętam, że pożyczałam od koleżanki. ;) Serię Lux też chcę skompletować, ja znów mam trzy początkowe tomy i Obsesję. ;) A Akademia Wampirów to jedna z lepszych serii z gatunku :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam jeszcze żadnej z tych serii, ale jestem bardzo ciekawa Lux. Oprócz tego, może kiedyś jeszcze skuszę się na "Akademię wampirów" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jesteśmy kwita, bo ja "przez Ciebie" nie mam drugiej części "Silosu" i wciąż nie mogę zebrać się, żeby ją kupić, bo zawsze jest tyle potrzebnych książek, których nie znam, że szkoda mi pieniędzy na tę, którą już czytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i proszę o ich zostawianie - miło wiedzieć, że ktoś czyta.