Strony

Archiwum bloga

środa, 23 marca 2016

Ankieta

Od dłuższego czasu zastanawiam się nad drobnymi zmianami na blogu oraz jego urozmaiceniem. Zanim zmiany zacznę wprowadzać chciałabym dowiedzieć się, co myślicie o blogu - co Wam się podoba, co nie, co Was interesuje. W końcu nie piszę tylko dla siebie, ale i dla Was, więc nie chciałabym przypadkiem zmienić czegoś, co Wam się podoba. Dlatego stworzyłam ankietę i dlatego proszę Was o jej uzupełnienie. Nie zajmie dużo czasu, to tylko kilka pytań, a mi może bardzo pomóc :)

Ankieta dostępna jest TUTAJ.

Dziękuję!


2 komentarze :

  1. Już uzupełniłam, mam nadzieję, że moje odpowiedzi będą dla Ciebie swojego rodzaju przydatne :-)
    Ja za to zapraszam na recenzję "Aplikacji" Lauren Miller!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma problemu! Już się biorę do roboty! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i proszę o ich zostawianie - miło wiedzieć, że ktoś czyta.

Jestem na Facebooku

Szara Kawiarenka

oraz Instagramie

Instagram

...