Strony

środa, 6 stycznia 2016

Kiedyś przeczytam...


W tym roku miałam nie brać udziału w blogowych wyzwaniach, ale uświadomiłam sobie, że stosy książek nieprzeczytanych stały się już trochę za duże i wypadałoby coś z tym zrobić. Z motywacją wewnętrzną różnie bywa, więc wyzwanie Lustra Rzeczywistości może być bardzo pomocne. 

Książki, które trafiły na wyznaniowy stos to w większości te, które od dłuższego czasu chcę przeczytać. Mimo to część z nich dość długo stoi i czeka na swoją kolej na półce. Teraz mam większą motywację, by jednak je przeczytać :)

Jak widać dwie z nich są z biblioteki, więc najprawdopodobniej zostaną przeczytane w miarę szybko. Austen i Bronte na pewno będę chciała przeczytać jeszcze w lutym - w przyszłym semestrze będę mówiła o tych autorach na zajęciach z literatury europejskiej, wypadałoby znać coś wcześniej. Reszta... No cóż, mam cały rok :)



1. Marta, E. Orzeszkowa
2. Miłość Peonii, L. See
3. Dracula, B. Stoker
4. Dzienniki czasu wojny, Z. Nałkowska
5. Mapa i terytorium, M. Houellebecq
6. Czarne jak heban, S. Simukka
7. Tessa d'Uberville, T. Hardy
8. Wichrowe Wzgórza, E. Bronte
9. Duma i uprzedzenie, J. Austen
10. Emancypantki, B. Prus
11. Mistrz i Małgorzata, M. Bułhakow
12. Kobiety dyktatorów, D. Ducret

Styczeń:
Brak przeczytanych książek ze stosu.

Luty:
Tessa d'Urbervillerecenzja
Marzec:
Wichrowe Wzgórza - recenzja
Czarne jak heban - recenzja
Kwiecień:
Marta - recenzja
Maj:
Emancypantki - recenzja
Lipiec:
Mapa i terytorium - recenzja
Duma i uprzedzenie - recenzja

Gdybyście też chcieli się zgłosić, to wystarczy kliknąć na baner wyzwania - jest podlinkowany.

Jakie wyzwania zainteresowały Was w tym roku?

8 komentarzy :

  1. Życzę powodzenia! Ja jestem chyba jedyną osobą, która stosów nie ma, a wręcz przeciwnie - cierpię na ogromny niedobór książek, bo i w domu, i w bibliotece powoli kończą mi się zasoby. Aczkolwiek widzę tutaj całkiem ciekawe pozycje i mam nadzieję, że ze swoim stosikiem uda Ci się rozprawić jak najszybciej, by móc poznawać nowe książki i historie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na recenzję "Dziedzictwa" Daugherty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stos! Mam nadzieję, że wyzwanie sprawi, że rozprawisz się z nim w mig, trzymam za to kciuki i już dodaję Cię do listy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takich stosów niestety/na szczęście nie mam, więc się nie przyłączę ;) Tobie jednak życzę powodzenia w realizacji postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja biorę udział w 2 wyzwaniach a żeby zachęcić sie do czytania książek które mam na polce robię w lutym na ferie maraton :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wichrowe wzgórza i Duma i uprzedzenie - czytałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo ich ;D ja niestety nie czytałam żadnej, ale czas to nadrobić!

    kuczyniaczekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że "Dracula" pojawia się w stosach dość często :D
    "Mistrz i Małgorzata" to była jedna z nielicznych lektur, które czytałam z zaciekawieniem.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i proszę o ich zostawianie - miło wiedzieć, że ktoś czyta.

Jestem na Facebooku

Szara Kawiarenka

oraz Instagramie

Instagram

...

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl