Strony

Archiwum bloga

niedziela, 27 grudnia 2015

Stos

Kolejny kwartał minął, więc wypadałoby podsumować, co trafiło do mojej biblioteczki w tym czasie. Na początku października przypuszczałam, że będą to dwie książki, a wyszło zupełnie inaczej...

Jednak zanim przejdziemy do części ze stosem, chciałabym się pochwalić: wczoraj Szarej kawiarence stuknęły trzy latka! Mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej, że blog nadal będzie się tak rozwijał, jak ostatnimi czasy i że będziecie tu chętnie zaglądać :)



Pierwszy stos to książki pochodzące z targów w Książnicy Pomorskiej, tradycyjnie każda za 1 zł. Jak widać zbieram trochę klasyki.

Od dołu:
1. Norwid. Pisma wybrane, tomy 1-5 - wiersze, listy, dramaty... Właściwie wszystkie gatunki jakie pisywał. 
2. Marta, E. Orzeszkowa
3. Stara Baśń, I. Kraszewski - wydanie Biblioteki Narodowej, a wszystkie BN chętnie przygarniam :) Recenzja będzie, ale dopiero w styczniu.
4. Wesele, S. Wyspiański 
5. Wilk morski, J. London
6. Mistrz i Małgorzata, M. Bułhakow



A tutaj już źródła różne - coś kupione  w  promocji, coś otrzymane w prezencie...

Od dołu:
7. Kobiety Dyktatorów, D. Ducert - prezent urodzinowy
8. Podaruj mi miłość - zakup własny (recenzja)
9. Pył, H. Howey - j. w. (recenzja)
10. Opposition, J. Armentrout - j. w. (recenzja)
11. Dziedzictwo mroku, B. Despain - j. w. 
12. Okularnik, K. Bonda - j. w.
13. Pochłaniacz, K. Bonda - j, w. (recenzja)
14. Kłopotliwa dziewczyna, P. Janees - prezent od Just yśki, z którą koresponduję

Na czytniku:
15. Kukiz. Grajek, który został graczem - od wydawnictwa Fabuła Fraza (recenzja)
16. Ewangelia według Lokiego, J. Harris - zakup własny

Któreś z tych pozycji czytaliście albo planujecie?

8 komentarzy :

  1. Coś z Norwida to na pewno czytałam (w końcu patron mojej szkoły i jego tekstów za nic w świecie nie omijają w podręczniku), obowiązkowo "Wesele" było. W planach mam przede wszystkim "Starą baśń" i "Mistrza i Małgorzatę". Niektóre pozycje również zachęcają, ale to zobaczę jeszcze, po które z nich sięgnę. :)
    Trzy latka? Życzę o wiele więcej i żeby Szara Kawiarenka się rozwijała cały czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejka oby więcej tych latek było! Wszystkiego cudownego! :)
    Ile cudeniek *-*
    I mam nadzieję, że ksiażka Ci się spodoba <3

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźny stosik :D Zazdroszczę książek Bondy i "Pyłu" :) Przy okazji gratuluję trzech lat blokowania i życzę kolejnych dziesięciu (albo i więcej) ;)
    Trafiłem tu po raz pierwszy, ale jestem pewien, że jeszcze nie raz tu powrócę ;)

    Pozdrawiam ;)
    http://mybooktown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tzecich urodzin bloga! Życzę Ci dalszej wytrwałości w jego prowadzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję trzecich urodzin! ;) Ja dziś obchodzę swoje pierwsze ;)
    A ze stosiku uwielbiam wręcz Mistrza i Małgorzatę! <3 A Norwida też lubię czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy, sto lat, sto lat blogowania! :)
    Klasyki rzadko je czytam, Wesele kojarzy mi się niestety nieprzyjemnie, Chochoł jedynie mnie zainteresował.
    Dziedzictwo mroku wiele lat temu mi się podobało, teraz wątpię, by równie mocno mnie oczarowało. :) Miłej lektury nieprzeczytanych książek. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie znów ominęły targi w Książnicy, nie wiem, czy jeszcze uda mi się tam dotrzeć. ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik. Przeogromnie zazdroszczę Ci "Pyłu". Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i proszę o ich zostawianie - miło wiedzieć, że ktoś czyta.

Jestem na Facebooku

Szara Kawiarenka

oraz Instagramie

Instagram

...

Czytam i recenzuję na CzytamPierwszy.pl