Strony

sobota, 4 lipca 2015

Stos

Ostatni stos był dawno, więc myślę, że pora na kolejny. Czas temu sprzyja, bo pierwsze naprawdę gorące dni i początek wakacji jakoś nie zachęcają do czytania książek i pisania recenzji. Większości prezentowanych książek jeszcze nie czytałam, to mój plan czytelniczy na najbliższy czas, ale nie oznacza to, że recenzje będą dotyczyły tylko nich - mam jeszcze kilka przeczytanych i wypożyczonych, których nie zdążyłam zrecenzować.




Jakiś czas temu na blogach pojawiały się stosy zawierające książki z Biedronkowej serii klasyki. Jak widać i ja uległam pokusie i kupiłam cały zestaw. 
Od dołu:
  1.  "Panie z Cranford" - E. Glaskell
  2. "Północ i Południe" - E. Glaskel
  3. "Rozważna i romantyczna" - J. Austen (recenzja)
  4. "Opactwo Northanger" - J. Austen
  5. "Duma i uprzedzenie" - J. Austen
  6. "Miłość Peonii" - L. See. Tu się kończą zakupy w Biedronce, książka z wyprzedaży w Empiku, podobnie jak kolejna. Po pięknym "Kwiecie Śniegu" mam nadzieję na równie dobrą lekturę. 
  7. "Honor kobiety" - T. Tiouli


Ponownie od dołu:
  1. "Inferno" - D. Brown. Już kończę czytać, ale recenzja za jakiś czas.
  2. "Kwintyn Durward" - W. Scott, czyli kocham Tanią Książkę w Książnicy Pomorskiej. Całą złotówkę za nią dałam. Z myślą o nowej serii postów, którą jakiś czas temu zapowiadałam i która z pewnością ruszy w wakacje.
  3. "Dziennik czasu wojny" - Z. Nałkowska. Pisałam kiedyś, że zainteresowała mnie jej twórczość i osoba. Nie wiem, czy recenzja się pojawi. Na pewno polecam zapoznanie się z dziennikiem, szczególnie osobom interesującym się II wojną światową. Również Tania Książka z KP.
  4. "Miasto popiołów" - C. Clare. Kupiłam ją na prezent, ale jakiś czas jeszcze mnie poleży. Recenzji nie będzie, czytałam dawno temu. Twórczość Clare jednak lubię.
  5. "Czarodziejska góra" (dwa tomy) - T. Mann, czyli nadrabiam klasykę. Tania Książka z KP. Okładkę będę musiała czymś obłożyć, bo wygląda źle.
  6. "Królowa cierni" - R. Mead. Kolejna z moich ulubionych autorek serii młodzieżowych.
  7. "Zhańbiona" - J. Sanghera
  8. "Waverley" - W. Scott, również z myślą o nowej serii postów. Czyta się... Interesująco.

A jak u Was ze zdobyczami? Macie plany czytelnicze na lato? Albo jakiekolwiek inne? 
U mnie niestety lato w pełni wolne nie będzie, bo trzeba popracować, ale myślę, że mimo to znajdzie się sporo czasu na odpoczynek. Będzie można poczytać, popisać, może jakaś wyprawa nad morze...

2 komentarze :

  1. Zazdroszczę skompletowania całej serii kwiatowej, ja mam tylko 2 książki, ale planuję kupić wszystkie. ;) Czekam też na kieszonkowe wydania innych powieści z serii. ;) Uwielbiam DA, Clare piszę świetnie, mam ogromny sentyment do cyklu. Inferno mnie urzekło, ciekawa konstrukcja, ale co się dziwić, uwielbiam Dana Browna. ;) Miłej lektury.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze kilka książek w bardzo podobne obwolucie, niestety Biedronka ich nie miała. Chciałabym je skompletować. Brown niestety troszkę mnie rozczarował...
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i proszę o ich zostawianie - miło wiedzieć, że ktoś czyta.

Jestem na Facebooku

Szara Kawiarenka

oraz Instagramie

Instagram

...