Strony

Archiwum bloga

niedziela, 15 lutego 2015

Stosik

Ostatnio było strasznie dużo promocji na książki. Za dużo, bo jak im się oprzeć? Z radością powiększyłam swoją biblioteczkę o kilka nowych pozycji, tym samym martwiąc podłogę, która zaczyna przejmować funkcje regału.


Od dołu:

1. "Zmiana" H. Howey - kupieniu tej książki nie mogłam się oprzeć po rewelacyjnym "Silosie", więc znalazłam pretekst by kupić - prezent dla samej siebie z okazji zdanej sesji :) Już przeczytana, niedługo recenzja.
2. "To nie książka" K. Smith - prezent Walentynkowy od Lubego. Pewnie długo poleży na półce nieruszona...
3. "Kolor Herbaty" H. Tunnicliffe - promocja w Carrefour. Skusiła mnie śliczna okładka.
4. "Lewiatan" S. Westerfeld - tamże. 
5. "Czarownice z Arnes" D. Marti - tamże. 
6. "Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz" L. See - Biedronka.
7. "Pomóc Jani" M. Schofield - tamże.


Książki kupione w Carrefourze niestety mają trochę uszkodzone okładki na brzegach - wrzucono je do wielkich koszy, gdzie strasznie się gniotły. Mam nadzieję, że z czasem wyprostują się.

22 komentarze :

  1. Sama ostatnio dorwałam się do koszy w Carrefour :D Naprawdę piękne książki można było tam wygrzebać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jak się zdecydować, którą wybrać? :)

      Usuń
  2. Ja niestety do Carrefoura mam nie po drodze. Ale całe szczęście w biedronce też można odnaleźć ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też do Carrefoura nie po drodze. A co do Biedronki to się zgadzam z PannaKac, ja z stamtąd do tej pory mam wiele świetnych książek. :3 Z tych które widzę na stosiku nie mam żadnej, ale widziałam "Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz" L. See.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki w Biedrze mają dwie podstawowe zalety - zwykle są to bardzo znane pozycje w bardzo korzystnych cenach :)

      Usuń
  4. Bardzo polecam "Lewiatana". Uwielbiam kupować książki w supermarketach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja recenzja zachęciła mnie do zakupu, więc na pewno niedługo przeczytam ;)

      Usuń
  5. Zaczynam doceniać oferty supermarketów w kwestii książek. :D Osobiście najczęściej ląduje w Biedronce albo Auchanie, Carefour jakoś nie jest mi nigdzie po drodze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, są świetne :D Do Auchan mi nie po drodze, ale też słyszałam, że czasem świetne promocje mają :)

      Usuń
  6. Lewiatan fajna książka ;P fajnie się ją bedzie czytac ;)
    Pozdrawiam Kakna :)
    http://ask.fm/kakna6

    OdpowiedzUsuń
  7. Lewiatana mam w planach, żeby wyporzyczyć od kumpeli. Udanego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "To nie książka" - zazdroszczę.
    Miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, a ja z zakupem "Zmiany" będę musiała jeszcze trochę poczekać, a Twoja opinia może mieć wpływ na długość owego czekania! ;) Na wyprzedaży w marketach wyjątkowo nic w tym roku nie znalazłam, ale za to w ostatnich dniach przy każdej wizycie w gdańskiej Taniej Książce coś wpada mi w oko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że rzeczywiście wpłynie. :)
      Czyżby kolejny stos się szykował? :D

      Usuń
  10. ,,Kolor Herbaty" bardzo mnie ciekawi :) Nie mam Carrefura u siebie w mieście, ale często kupuję w Biedronce i Kauflandzie - tam też są w koszach i ludzie je rozrzucają i gniotą ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny stosik
    miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie najbardziej zainteresowała kontynuacja Silosu, choć nawet jego nie miałam w rękach... ;) Uwielbiam klimaty fantastyki. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Zmiany :) "To nie książka" i u mnie, miło się robi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i proszę o ich zostawianie - miło wiedzieć, że ktoś czyta.

Jestem na Facebooku

Szara Kawiarenka

oraz Instagramie

Instagram

...