Strony

sobota, 22 lutego 2014

30 Day Book Challenge - Day 2

A book that you've read more than 3 times 
(Książka, którą czytałeś więcej niż 3 razy)



Dużo jest takich. Po kilka razy czytałam większość części "Harry'ego Pottera", "Artemisa Fowla", "Anię z Zielonego wzgórza", "Wyznania gejszy", "Obietnicę czarodzieja"... Lubię wracać do dawniej czytanych książek. Nawet jeśli przestają robić tak duże wrażenie po kilkukrotnym przeczytaniu, to nadal jest to spotkanie z dawnymi przyjaciółmi. Z przyjemny rozrzewnieniem się je czyta, zwłaszcza, że zwykle wtedy przypominam sobie kiedy czytałam je ostatnim razem - jak się czułam, co myślałam.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i proszę o ich zostawianie - miło wiedzieć, że ktoś czyta.

Jestem na Facebooku

Szara Kawiarenka

oraz Instagramie

Instagram

...